Saturday, December 11, 2010

Kerisauan disember

salam

byk sgt yg merisaukan gua bulan december ni... antaranya:-

1. Y.E.S (sbenanye xdela risau sgt sbb gua bkn kaki/tangan/bontot soping... cume risau bagi pihak chenta hati.. haha)

2. Audit Department dah mula kaco area2 legal department (yg susahnya loyer la... sbb legal plak akan kaco kami cam hape je... haremm)

3. Christmas (risau coz jatuh hari sabtu... siyot x best)

4. Maid dah pulang ke endon (dah start kene survey dobi2 kat area umah gua neh... )

5. Byk lak keje kene setel bulan ni jugak, submission nye lah, masalah anakguam yg tak habesh2 lah, fail menimbun x penah surut cam pokok mekar di dalam hutan, dateline itu ini... eh jap, deadline ke dateline?

6. Bonus yang seakan malap2 ubi je harapan... (ni paling 'adoyyy!!' sbenrnye)

7. Baju skolah anak2 n kasut skolah anak2 tak bli lagi.. aduhai.. (ni risau utk 8 tahun akan dtg.. saje nak risau in advance..)

8. Da lepas 3 minggu gua genap # tahun berkhidmat... ("boh.... kawe nok naik gaji buleh? kawe doh takdok pitih nok tuka taya keto.. buleh boh?"...) cam harapan je.. xpelah... yg penting gua akan terus berkhidmat...

9. Kete bini a.k.a chenta hati gua x servis lg ni.. dah over 2 months neh.... xpe2.. cukop bulan ye shayang...

10. Yang MAHA risau ialah lagi 6 bulan gua nak kawen tp cam tade mase nak setting itu ini bagai... hehehehe.... walaupun maha risau, gua tetap hepi n gembiver sbb gua ada family gua, family chenta gua, n yg paling penting CHENTA HATI GUA a.k.a TUNANG GUA sentiasa ada disisi gua dikala senang mahupun susah... gua syg dia sgt2 beb...









Apapun yg gua risau, gua tetap tenang n hepi sbb gua ada segala-gala kebahagiaan...

so mane2 manusia yg tade otak, sakit otak, tade manner, tade Honda SIVIK, sewel, bengap dan sebagainya, blaja2 lah jadi Nelayan di laut dalam daripada ngaco idop org... xde paedah nya... satu hari Allah laknat tetibe tgh mkn nasik tghari, tetibe jadi pinggan, ayokkk.. aku tatau... bak kata pepatah, "mind ur own business lah walaupun ko bukan businessman.." sekadar nasihat...

oklah.. hopefully sume kerisauan ni setel di bulan DECEMBER ini... chauu..



1 comment:

  1. huney...
    1) suke no 1 ni! mcm fhm2 je kan..muah muah~
    2) kalau diorg kacau lebeh2, bby kasik sejibik!
    3) jom sambut krismes sesame smbil makan durian kat umh bby..hehe
    4) fuhh..lega abg nk anta g dobi..ingtkan nk mitak bby replacekan tpt sue si memaid td...heheheh
    5) deathline kot..hahaha..bby x pndai english...sob sob..=p
    6) insyaallah ade...bby doakan pg ptg siang mlm...=)
    7) wow! ini pon bby soka...8 thn punye plan pon sudah masuk...hehehe..ok anak2 di n mi sume...ngee~
    8) dun wry..yg penting, tahap chenta makin naik walau tahap ghaji x naik2...hehehe
    9) ya allah..ini pon abg pk?...jgn lah rsau2...susah2, kite mitak abg herul abg yg tersyg tlg serviskan...hehehehe
    10) i lap u so much lah laling! ish..tak trkata...cinta kamoo~

    p/s - mind our own business! i like~

    ReplyDelete